فروشگاه فایل 1

  • ۰
  • ۰

پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران

  • پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران
    پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایراندسته:

    پاورپوینت

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 987 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 44

    دانلود پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی
    ایران
    بررسی تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران
    پاورپوینت جامع و کامل تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی
    ایران
    کاملترین پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش
    دولتی ایران
    پکیج پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش
    دولتی ایران
    مقاله تئوری نوین مدیریت ک

    قیمت فایل فقط 7,000 تومان

    خرید

    نوع فایل: پاورپوینت (قابل
    ویرایش
    )

     قسمتی از متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 44 صفحه

    1 تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران
    الگوی مناسب مدیریت کیفیت جامع برای بخش دولتی ایران کدام است ؟ 2
    مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی چرا ؟ با پیشرفت روزافزون بشر،‌
    رابطه بین دولتها و ملتها پیوسته در حال دگرگونی و تعریف مجدد
    است. انسان امروز تمایل دارد در جامعه‌ای زندگی کند که در آن دولت
    حضوری نامحسوس‌تر، کارآمدتر و پاسخگوتر داشته باشد.
    3 بهبود کیفیت خدمات در بخش دولتی دولتها در جهت بهبود کیفیت
    خدمات، باید خود را متعهد به پاسخگویی نسبت به مردم در برابر تحقق
    اهداف بدانند نه صرفا انجام وظایفی که ممکن است به اهداف مورد نظر
    نیانجامد و در نهایت نیز به عدم رضایت عمومی و اتلاف منابع و زمان
    خاتمه یابد. 4 مدیریت دولتی نوین و کیفیت خدمات در مدیریت دولتی
    نوین، دولتها با این پرسش مواجه هستند که چگونه می‌توانند خدماتی
    که ارائه می‌دهند، سریعتر، بهتر،‌ کم هزینه‌تر و با کیفیت بالاتر
    انجام پذیرد؟

    5 تفاوتهای ارائه خدمات در بخش دولتی با تولید محصول در بخش خصوصی
    1) خدمت در بخش دولتی ، خارج از کنترل و نظارت مستقیم مدیریت به
    مردم و شهروندان ارائه می‌شود.
    2) خدمت در بخش دولتی ، معمولا پس از ارائه،‌ قابل بازرسی و
    فراخوانی نیست.
    3) در بخش دولتی ، درک مشتری تحت تاثیر رفتار ارائه کننده خدمت
    است.
    4) در بخش دولتی ، خدمات در شکل حداقل خود ارائه می‌شود. 6 دولتها
    به سه دلیل مایلند خدمات با کیفیت به مردم ارائه نمایند: دولتها
    به جلب اعتماد عمومی مردم، نسبت به عملکرد خود نیازمندند.
    دولتها در پی افزایش سرمایه اجتماعی هستند.
    دولتها مایلند سطح رضایت عمومی در جامعه افزایش یابد.
    7 چرا مدیریت کیفیت جامع برای بخش دولتی ایران مفید است : هم اینک
    بدلیل متفاوت بودن فرهنگ سازمانی، فقدان تعریف مشخص از مشتری در
    بخش دولتی ، انحصار و روند تخصیص بودجه، ساختار و ترکیب نیروی
    انسانی، فقدان نظام مدیریت راهبردی منابع انسانی، فقدان روحیه
    قانونمندی و نظام اداری غیر کارا ، استقرارمدیریت کیفیت جامع
    می‌تواند منجر به بهبود کیفیت خدمات در بخش دولتی گردد.
    8 چرا مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی با دشواری روبروست؟ از لحاظ
    تاریخی،‌تمام سازمانهای دولتی، با مقامات حکومتی و تصمیمات دولتی
    در ارتباط بوده و هستند. از دیدگاه مدیریت دولتی دیوان سالارانه
    وبری انیسم، دستگاههای دولتی طبق سنّت به سیاستمداران به عنوان
    مشتریان نهایی سازمان می‌نگرند.

    9 چرا مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی دشواری روبرو است؟ بطور
    سنتی عملکرد اصلی سازمانهای دولتی بر پایه جلب سیاستمداران و
    برآورده کردن اهداف حکومت استوار است. طبق این نظریه سنتی، هدف
    سازمانهای دولتی جلب رضایت اربابان و سیاستمداران و برآورده ساختن
    رضایت آنان می‌باشد. بر طبق این نظریه جلب رضایت دولتمردان به
    عنوان رضایت مردم و شهروندان تلقی می‌شود. 10 وبری انیسم بخش
    دولتی و تیلوریسم بخش خصوصی برای بخش دولتی و بری انیسم همان
    تیلوریسم در بخش خصوصی است:
    وبری انیسم در بخش دولتی همانند تیلوریسم در بخش خصوصی به جدایی
    عملکردهای تولیدی، بویژه جدایی برنامه‌ریزی از عمل تاکید دارد. در
    چنین تفکری حمایت از کیفیت بیشتر با هدف کسب و کار مالی و سود
    بیشتر دنبال می‌شود و بنابراین رضایت عمومی در آن شعاری بیشتر
    نیست و به همین دلیل این دیدگاه با واقعیت سازگار نمی‌باشد 11
    تفاوت دیدگاه سازمانهای دولتی سنتی با سازمانهای با رویکرد مدیریت
    کیفیت جامع 12 در مدیریت کیفیت جامع، همه بخش‌ها و زیر مجموعه‌های
    سازمان مدنظرند. در این رویکرد مدیریت ارشد راهبرد و عملیات مربوط
    به برآورده ساختن نیازهای مشتریان ( داخلی – خارجی ) را ساماندهی
    می‌کند و بر همکاری و مشارکت نیروی انسانی تاکید می‌کند. در این
    رویکرد به مدیریت نظام‌مند داده‌ها در همه فرایندها و توجه به
    موانع موجود بر سر راه بهبود مستمر اهمیت داده می‌شود.
    تفاوتهای دیدگاه سنتی با دیدگاه مدیریت کیفیت جامع (ادامه)
    سازمانهای سنتی شرکت محورند و سازمانهای با رویکرد مدیریت کیفیت
    جامع مشتری محورند.
    سازمانهای سنتی بر پایه پیامدها تفکر و برنامه‌ریزی می‌کنند و
    سازمانهای با رویکرد مدیریت کیفیت جامع به برنامه‌ریزی بلند مدت
    توجه دارند.
    سازمانهای سنتی با حدس و گمان به خواسته مشتریان خود پاسخ می‌دهند
    و در سازمانهای با رویکرد مدیریت کیفیت جامع تصمیم‌گیری بر مبنای
    داده‌های درست است.


    توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از
    محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از
    دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

    قیمت فایل فقط 7,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    دانلود پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی
    ایران
    ,
    بررسی تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران
    ,

    پاورپوینت جامع و کامل تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی
    ایران
    ,
    کاملترین پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی
    ایران
    ,
    پکیج پاورپوینت تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی
    ایران
    ,
    مقاله تئوری نوین مدیریت ک

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی